התנהלות לאחר חבטה בראש וחשש לזעזוע קל
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אתמול כשנכנסתי לעליית הגג (משקוף נמוך), התכופפתי כדי לסדר דברים בסמוך לכניסה וכשקמתי מהר, קיבלתי חבטה בחלק העליון של הראש ממשקוף הבטון. מעבר לכאב מקומי (וייתכן "כוכבים" ברגע המכה, לא בטוח לגמרי), לא חשתי בתופעות מיוחדות (אולי קצת עייפות וכאב ראש קל), נחתי אתמול והיום עם מינימום מאמץ גופני ואני מרגיש בסדר. היום כשבאתי להתיישב על הספה, לא הקפדתי להתיישב לאט, וכביכול "נזרקתי" על הספה, האם זה נחשב "לזעזוע" לראש? הבנתי שחשוב להקפיד בשבוע הראשון להימנע ממצבים כאלה ואני קצת מודאג. תודה רבה
לדני שלום, כדי לא להגיע לבדיקת רופא כעת נדרש: היותך בהכרה,הבנת פנייה אליך, מענה ענייני שלך בדיבור. אינך מקיא מסוגל ללכת כרגיל מסוגל להפעיל 2 ידיים כרגיל ללא כאב ראש לא נסבל
תודה דוקטור, אכן, אני עונה בחיוב לכל הנקודות שרשמת, וזה כבר היה כך גם אתמול לאחר המכה, האם זה אומר שלא היה זעזוע כלל? או שהיה אך שהוא "זניח"?