שבר ע ש צווארי לפני כשבע שנים בלכתי על אבנים משתלבות.
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב-02.02.2016 בהיותי בת 64 שברתי חוליות c5+c6 נותחתי בשיבא וקובע cage. למה עד היום אין לי שליטה על היציאות? למה הידיים רועדות לפעמים? אין לי כוח ללכת בעזרת רולטור יותר מ-30 מטר... בעיות ב שליפה שמחמירות. אחר כך אני נזכרת ברוב המילים. בזמן ההליכה עם הרולטור הברכיים מתקפלות. אין לי שיויי משקל. זה מביא לסיכול רגליים. החמרה עצומה בתופעת הנוירופטיה ועכשיו בלי שום קשר קרצינומה בפנים... וחוץ מזה הכל בסדר... [email protected] 0522998638
ליוספה ערב טוב, תסמיניך מתאימים לפגיעה בחוט השדרה הצווארי בעת החבלה והשבר בC5-6. מומלצת בדיקת וייעוץ נוירולוג עםMRI צווארי מעדכן .