שאלה:האם הבדיקה תקינה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ממצאים: ללא ממצא מוקדי חריג או האדרה פתולוגית בפרנכימה המוחית. ללא הפרעה רסטריקטיבית בדיפוזיה. ללא עדות לדמם אינטרה-קרניאלי. קו אמצע שמור. חדרי המוח חללים תת עכבישים בטווח התקין. אין סימני לחץ מרכזיים. מודגם אות מבוסס זרימה בעורקים אינטרה-קרניאליים הגדולים. הסינוסים הוורידיים מתמלאים היטב בחומר ניגוד. טונסילים צרבלריים בעמדה תקינה. ציסטת רטנציה בסינוס מקסילרי שמאלי. לסיכום: ללא ממצא מוקדי חריג או האדרה פתולוגית בפרנכימה המוחית.
תודה רבה דוקטור,שאלה נוספת,האם בדיקה זו שוללת מחלה כמו פרקינסון למשל.בדיקה אצל נוירולוג מלפני בחודש יצאה תקינה?
בוקר טוב אודי, *אבחון מחלת פרקינסון קשה להחמיץ בבדיקת נוירולוג. *יש הדמיות ייעודיות לאבחון פרקינסון עדיפות בהשוואה ל-MRI בפרוטוקול סטנדרטי
תודה רבה וחג שמח