מחכה לתוצאות פענוח m r i מוח
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי שלום עשיתי בדיקת אם אר אי מוח מכיון שהאצבעות בכף הרגל זזו לבדם ללא שליטתי יש לי רק תצילום בדיסק בצילום יש 4 תמונות אך באחת מהן מתמקדים על משהו לבד שהגדילו חיבת לציין שנתנו לי תחומר בוריד לפני הבדיקה האם עלי לחשוש שמשהו לא בסדר.
לצערי הנורולוג שבקופה לא קורא דיסק לטענתו צריך לחכות לפענוח,עברו כבר 3 שבועות ואין פענוח עקב החגים האם אני יכולה לקחת לרופא אחר לפענוח
באיזה מכון בצעת את הבדיקה? אם בידך סיכום הביקור אצל נוירולוג שבדק אותך לפני ה-MRI תעבירי בווטסאפ לעיוני
ד"ר ולד אוריאל