m.r.i מוח, אשמח לעזרה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 48, בחודש וחצי האחרון סחרחורות. ביצעתי m.r.i מוח וחוט שדרה התוצאות הן: ממצאי בדיקת המוח: פרנכימת המוח - מוקד עדין בודד בקורונה רדיאטה קדמית משמאל, לא ספציפי. גזע המוח וצרבלום - ללא ממצא מוקדי חריג. ללא האדרה חריגה. ללא רסטריקציה בדיפוזיה. ללא תוצרי פירוק דם. רוחב כלל חללי CSF תקין. אות חריג במהלך כלי הדם הגדולים בגולגולת. מעבר קרניו-צרביקלי תקין. ממצאי בדיקת עמוד שדרה צווארי : לורדוזיס צווארי שמור. החוליות - גובה מבנה תקינים. ללא אותות חריגים במח עצם. 3C2-C רוחב תעלה בפורמינות תקין. 4C3-C בלט דיפוזי קל. רוחב התעלה שמור. רוחב תעלה ופורמינות שמור. 5C4-C רוחב תעלה ופורמינות שמור. 6C5-C בלט דיסקלי אחורי קל בעל בסיס רחב. אבטלה בפורמינות שמור. 7-6C ישור גבול אחורי של הדיסק. היצרות יחסית של הפורמינה הימנית. 1D7-C ברוחב תעלה ופורמינות תקין. חוט צווארי - עובי ואותות תקינים. אין לי מחלות רקע. האם יש סיבה לדאגה בגלל האות החריג בכלי הדם ? תודה לעזרתך
לדורה שלום, *בבדיקת המוח אין ממצא שמסביר סחרחורת *בבדיקת ענוד השדרה הצווארי אין ממצא שמסביר סחרחורת . *לכן,אם הסחרחורת נמשכת יש לבצע בשלב זה בירור וסטיבולרי מאבחן בסיוע מומחה אף אוזן וגרון. אשר לאות החריג בכלי הדם-יש צורך לראות את ההדמייה כדי לאפשר התייחסות
תודה דר על העזרה המיידית האם האות החריג בכלי הדם עלול להצביע על גידול או מפרצת וכו?
תודה לך