קרניוסינוסטוזיס - ניתוח
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי עברה ניתוח לתיקון סגירת מרפס בגיל 9 חודשים כי לא אובחנה לפני זה משום מה במכתב שחרור בלידתה כתוב מרפס תקין עברה ניתוח דחוף נוסף בגיל 3 שנים עקב לחץ בעיניים שהתברר אחר כך כמיותר לפי מה שהרופא אמר כי הלחץ נשאר סטטי כל הזמן (לא השתפר בניתוח וגם לא גדל מאז - כ7 שנים אחר כך) למעשה נשאר לה 2 בליטות רכות בשני צדדי המצח רואים שם כלי דם ורואים את הדופק בבליטות האלה האם יש מה לעשות או שזה יישאר כך ?
לשלום , התאור ברור. *צריך לראותה כיום כדי להתרשם. *תיאורטית ורק בהיבט הקוסמטי ניתן לסגור-להעלים את האיזורים בצידי המצח. *קרוב לודאי שאין הורייה רפואית לבצוע הפעולה