בליטה קשה כמו עצם במצח
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בשבועיים האחרונים הופיעה לי בליטה בצד ימין של המצח. קשה נקודתית כמו עצם. הרופא משפחה הפנה אותי ל-US שתוצאותיו היו: ברקה הימנית, מודגם ממצא תת עורי, בגודל , 7/4/7 ממ, הממצא סולידי, בעל גבולות סדירים, עם RIM היפואקוגני בהיקפו , ללא עדות לוסקולריות משמעותית בתוכו. ?EPIDERMOID CYST האם יש לי ממה לדאוג מהממצאים האלו ? האם יש לבצע בדיקות נוספות ? לאיזה רופא עלי לפנות ? תודה משה
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב משה, כדי לענות יש צורך לראות אותך ולהתרשם מהבליטה המתוארת בפנייתך.. סופשבוע נעים
ד"ר ולד אוריאל