לגבי השאלה הקודמת..........
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לגבי הקונוס מודולריס,מה הכוונה לא יעלה? כי אמרו לנו לבוא לסקירה נוספת בעוד חודש לוודא שעלה. אז לא ככ הבנתי את התשובה,תודה מראש
לדני, •הנושא לא ימוצה ולא יואר די הצורך בדיון מקוון. •ממליץ שתתייעץ בבי״ח בילינסון במרכז למרפאת העובר
רק שאלתי שאלה..האם זה נחרץ התשובה או לא..אני לא יכולה להשאר ככה..אני על הפנים.. אז למה שלחו אותנו לבדיקה נוספת?
ציסטה ע"ש רתקה בהיפופיזה שדוחקת את הכאיזמה,מעקב מלפני 22 שנים.סיכום שלm.r.i. נוכחי: תהליך ציסטי גדול סולרי וסופרה סולרי ידוע ללא דינמיקה באינטרוול. בן 74 תיפקוד אנדוקריני תקין ואין שינוי בשדות הראיה
בוקר טוב משה, כדי לאפשר התייחסות תכליתית: *יש לעיין ב-MRI עצמו *יש לקבל ממך פרטים אנמנסטים משלימים *יש לעיין בבדיקה נוירואופטלמולוגית מלאה אם יש כזאת ואם אין-להזמינה. *"אין שינוי בשדות הראייה"-לא מסביר מה מצב שדות הראייה. בברכה