עזרה בפענוח MRI ראש

דיון מתוך פורום  נוירוכירורגיה

22/06/2020 | 14:37 | מאת: שושי

שלום, קיבלתי תוצאת MRI ראש ואשמח למספר דברים שאני לא מבינה אותם... בת 30. מה ז"א אותות היפראינטנסיים בחומר הלבן? מה זה מיקרואנגיופתיים? האם זה שכיח או שדורש המשך בירור? קצת רקע- מיקרואדנומה כ 3 ממ בהיפופיזה מפרישה פרולקטין. פצע קשה ריפוי כתוצאה מניתוח PNS שלא מתרפא לי כבר שנה וחצי..

לקריאה נוספת והעמקה

לשושי שלום, הממצאים המצוטטים בפנייתך נמצאים בתחום המומחיות הנוירולוגית-מומלץ ייעוץ תואם. בברכה

22/06/2020 | 20:27 | מאת: שושי

אפשר הסבר יבש מה כל דבר אומר? תור לנוירולוג המתנה כמה חודשים ואני במתח... ניסיתי לדבר עם הרופא משפחה על זה כדי לקבל הסבר והוא אמר לי להגיע אליו רק ברביעי... אני באמת מלחץ.. אם אפשר להסביר לי את המונחים האלה בהגדרה.. גוגל מביא לי תוצאות של טרשת נפוצה, דימנציה, שקיעת עמילואידים.. משהו שבגילי לא אמור להיות..

הממצאים המתוארים אינם שכיחים בגילך הצעיר. יש צורך בבירור מאבחן נוירולוגי לסיבתם. עיקר המשמעות תהיה בטיפול מניעתי להחמרה עתידית.

22/06/2020 | 22:42 | מאת: שושי

תודה.. ידעתי שיש לי בעיה.. קרו לי כמה דברים מוזרים בתקופה האחרונה שלא מתאימים לי... כמו לדבר בטלפון ולא לזכור מי דיבר איתי.. או לשכוח את האוטו מונע בחניה כמה שעות... פניתי לרופא משפחה על הבלבול שאני חווה בזמן האחרון והוא אמר לי שאני מחפשת בעיות... אז ייחסתי את זה אולי לבעיות ריכוז ואימצתי כל מיני שיטות להתגבר על הבלבול... אני קצת חוששת לגבי העתיד.. אני רוצה להיות רופאה.. אני לקראת סוף המיונים... יש סיכוי שהבעיה הזו תהרוס לי את החלום? אודה לתשובה כנה

לדודי, אין לרשותי נתונים שמאפשרים מענה לשאלתך. לילה טוב

מנהלי פורום נוירוכירורגיה