Dva פרונטלי אחורי ופריאטלי זעיר מימין
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב.במקרה הזה האם צריך להמשיך בירור?תודה
תודה על תגובתך. האם אפשר לבדוק את גודלה של אנגיומה ?אולי היא זאת שגורמת לי לכאבי ראש חזקים כבר הרבה שנים והמצב רק מחמיר? איך לבדוק אולי היא לוחצת על אזור מסויים?
לטניה שלום, נא עייני בתשובתי לפנייתך המקורית *ה-DVA איננה הגורם לכאבי הראש *היא איננה ממצא לוחץ בעצם מבנהו בברכה
אז איך אפשר לבדוק למה מגרנות מחמירות?לפעמים בא לי פשוט "להוציא" את העין השמאלי.אני מטופלת בeletriptan 40mg כבר שנים והיום לוקחת אותה פעמיים ביום.בEEG אין כלום
ערב טוב, *יש אפשרות לבדוק משתנים ישימים שונים,בכללם בהיבט מיגרנה *מומלץ ייעוץ שיכלול קבלת מפרט מלא של תלונותיך,בדיקתך,עיון בבדיקות שבוצעו עד כה *המלצות טיפוליות כפי שישתמע. בברכה