קצב לב לא סדיר לפרקים.
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, (אני בת 19),בחודשים האחרונים אני חשה לסירוגין(ללא זמנים קבועים), במעין קצב לב לא סדיר. זא,כפעם ביום חשה מעין כאב בחזה.ולאחר מכן דופק מואץ מאוד אשר נהייה סדיר לאחר כחצי דקה. וב4 ימים האחרונים זה מופיע כ7-8 פעמים ביום. יש לציין כי אני חולת סוכרת נעורים,ותת פעילות בלוטת התריס-השימוטו. לפני כחצי שנה אושפזתי עם חמצת מטאבולית-dka-מחוסר איזון בסוכרת. ונעשה לי גם אקג אשר יצא תקין.. תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
יש להתייחס ולהיבדק תחילה אתל רופא משפחה. בברכה, דר דדשב