לד"ר בן ברוך - בניית עצם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 49, לפני כ-9 חודשים אובחנתי כ-DCIS , עברתי למפקטומי, הקרנות, וחמישה חודשים של ארימידקס. מאז יש לי כאבי מפרקים ואוסטיאופורוזיס (תוך 6 חודשים הגיע ל-(T_2.95). אני מתעמלת פעמיים בשבוע, משתדלת לאכול מוצרים עתירי סידן, בולעת כדורי סידן +,D , יש לי הסטוריה של מעי רגיז, שהתעורר לאחרונה מחדש, ולכן אני חוששת להתחיל בפוסלן. אני יודעת שיש אלטרנטיבות, כמו ארדיה, זומרה, בונפוס . מה מתאים לי, לדעתך, ומה צריך לעשות כדי לקבל את אחת האלטרנטיבות?
לא ברור לי מדוע את מקבלת ארימידקס ולא טמוקסיפן כטיפול משלים. אם יש החמרה ניכרת באוסטאופורוזיס על ארימידקס יש לשקול שוב את ההמלצה לתרופה זו ולא טמוקסיפן. לזומרה יש את הפעילות הטובה ביותר, אך גם זומרה וגם ארדיה ובונפוס אינן בסל לטיפול באוסטאופורוזיס, אפשר לנסות לקבל דרך הקופה עם מכתב מנמק מהרופא האונקולוג או לקנות באופן פרטי.