טיפול כימי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איזה כדור מומלץ לקבל לאחר הטיפול הכימי ע"מ להקל על ההרגשות הרעות?
היי בבית החולים נתנו לי שני כדורים שלקחתי כמו שעון. סיטראן נגד הקאות ופרמין נגד בחילות. הם מאוד עזרו לי. מלבד זאת הקפדתי לשתות תה ירוק או תה עם לימון, ואכלתי דברים קשים,חמוצים ויבשים בלבד כמו צנימים, תפוחים, תפוזים, קלמנטינות. מקווה שיעבור לך בקלות רונית
מאד תלוי מה ההרגשות הרעות אחרי טיפול כימי ניתן לקבל זופרן או קיטריל או סטרון או פרמין לבחילות לוריוון ודומיו לאי שקט גסטרו או לוסק לכאבים ברום הבטן דקסהמתזון אם יש בחילות ןהקאות קשים התיעצי עם האחיות בטיפול יום ועם הרופא שלך לגבי הסימפטומים ואילו כדורים מתאימים.