כתם מתחת לשד וגרד בשדיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, האם כשמסתכלים על שינויים בעור של השד, יש להתייחס גם לכתם אדום די גדול מתחת לשד? הכתם התחיל כקטן ואז גדל. בתחילה הייתי משוכנעת שזו פטריה כי יש לי עבר של פטריות (אבל אף פעם לא שם) אחר כך חשבתי שזו כנראה שפשפת כי זה נראה ממש כמו כוויה אדומה. לאחרונה התווסף תסמין נוראי של גרד בשתי השדיים ובאחת מהן הפטמה נעשתה מעט יבשה. עשיתי אולטראסאונד שד לפני כמעט שנה בגלל כאבים בבית השחי שיצא תקין האם לפי מכלול התסמינים יש סיבה לחשוש? יש מצב שזו בכלל בעיה בעור?
אילנית שלום, ראשית לפי תיאור השדיים ייתכן בסבירות גבוהה כי מדובר בבעיה עורית, אם כי ייתכנו סיבות נוספות. הייתי ממליץ לך בשלב זה לפנות לרופא משפחה /כירורג שד על מנת להיבדק, לקבל עזרה תרופתית בעבור הגרד ולבצע הדמיה במידת הצורך. בברכה, ליאור הלר