האם הטיפול עדיין אפקטיבי?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם טיפול של טקסול+הרצפטין לסרטן שד 1.7 ס"מ her2 חיובי (+3 ) , אסטרוגן (+3) עדיין אפקטיבי אם מתחילים אותו כ9-10 שבועות לאחר הניתוח? האם היעילות שלו פוחתת באופן משמעותי לעומת התחלת טיפול צצמודה יותר לזמן הניתוח? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מיכאל שלום בדרך כלל הזמן המקובל להתחלת הטיפול הוא סביב 6 שבועות מהניתוח. אין נתונים סטטיסטייים על התחלת הטיפול מספר שבועות אחר כך ולכן אין תשובה לשאלתך. ייתכן שיש לכך משמעות כלשהי אך לא ניתן לעמוד אותה במספר מוחלט כלשהו כי אין נתונים שניתן להשוות בינהם.