ממצא birads 3 לאחר MRI
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בספט' האחרון סיימתי טיפולי הקרנות אחרי ניתוח ואחרי טיפולים כימוטרפיים בשד ימין גידול 4.5 ס"מ ללא גרורות הוצאו גם 14 בלוטות שלא היו נגועות, עכשיו 6 חוד' אחרי עשיתי MRI ויש ממצא חדש בשד שמאל אמנם קטן אך התבקשתי לעשות ביופסיה תחת MRI. האם יש אפשרות ש BIRADS 3 יתגלה כשאתי. לחוצה מאוד (אני לא נשאית) תודה
לקריאה נוספת והעמקה
איילת היקרה שלום, אני בהחלט מבינה את החששות שלך ומקווה לתשובה מרגיעה. ללא בדיקת ביופסיה לא ניתן לדעת במה מדובר ולכן לצערי עליך להמתין לתוצאות בתקווה שיסירו דאגה מבלך. אנה