האם לעשות פט סיטי לפני הריון?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שלש שנים חליתי בסרטן שד דרגה 2b, הורמונלי. עברתי כריתה, כימותרפיה, הקרנות וטיפול הורמונלי. כעת שוקלת הריון, באישור האונקולוגית. האם כדאי או מומלץ לעשות פט סיטי לפני כניסה להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מרים בעקרון לא מומלץ לעשות בדיקות הדמיה יזומות, פרט לממוגרפיה, במהלך המעקב אחרי סרטן שד. כד שאם את מרגישה טוב וכל הבדיקות תקינות - אין צורך ב-PET. בהצלחה בהריון. בברכה
למרים שלום במידה ואין כל סימפטומים אין אינדקציה לPETCT כמובן עליך להפסיק TAMOXEFEN לפני נסיון להכנס להריון בברכה