סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בחודש מאי השנה איבחנו אצלי סרטן שד. עשיתי בדיקות נוספות והתברר שאני גם נשאית brca1. בחודש יולי עשיתי כריתה מלאה דו צדדית ובחודש אוגוסט התחלתי לקבל טיפולי כימותרפיה (4 טיפולי AC ו4 טיפולי טקסול). לפני שבוע היה הטיפול האחרון וביחה עם האונקולגית שלי נאמר לי לעשות MRI בחודש אפריל- מאי ובדיקות מרקרים. משיחה עם חולים אונקולגים אחרים הבנתי כי אחרי שהם סיימו טיפולים כימותרפיים, עשו להם פט סיטי ואולטראסאונד כדי לוודא החלמה. מדוע להערתך לי לא נתנו לי לעשות את הבדיקות האלו? האם הגיוני לחכות חצי שנה?
רונה שלום, אנחנו אכן לא נוהגים לבצע בדיקות אקטיביות לחפש מחלה אחרי סיום הטיפולים. MRI זה מתאים לחלוטין! בהצלחה, מירב בן דוד