השמנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני חליתי בסרטן השד ועברתי הקרנות ובמקביל השמנתי המון רציתי לדעת אם ההקרנות בשד גורמות להשמנה? והאם הכדורים שאני לוקחת tamoxifen גם גורמות להשמנה? אודה לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סנדי, ההקרנות אינן גורמות להשמנה, זהו טיפול על איזור ואין לא השפעה על משקלך. ההשמנה יכול להיות מהטימוקסיפן, משינויים הורמונלים בעקבות הטיפולים, משינוי באורח חייך.. יש הרבה סיבות. כדאי להתייעץ עם האונקולוגית שלך אם יש דרך להחליף את הטמוקסיפן לטיפול אחר (תלוי במצב הוסת של). בהצלחה! מירב בן דוד