מחזור ממושך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 48 לפני כשלוש שנים חליתי בסרטן השד מסוג טריפל נגטיב. בעקבות הטיפולים הכימותרפים שקיבלתי ac וטקסול פסק המחזור החודשי. לפני כחצי שנה חזר המחזור (למרות גילי "המתקדם")אבל הוא איננו סדיר ולפעמים הוא קצר במיוחד. המחזור האחרון שקיבלתי היה ממושך ונמשך יותר משני שבועות. מה הסיבה לכך? האם יש סיבה לדאגה? בתודה אלונה
אלונה שלום אין סיבה לדאגה מעצם חזרת המחזור, אך יש לבדוק שאכן מדובר במחזור ולכן מומלץ לעבור בדיקת רופא נשים כולל US ובדיקת פרופיל הורמוני. חזרה של מחזור בגיל 48 אחרי טיפולים היא לא שכיחה אך בהחלט נורמלית ומתאימה לגיל הבלות באוכלוסיה הכללית. על פי הספרות הדבר אינו מעלה את הסיכון לחזרת סרטן השד אצלך.