נסיעה לארהב ועדיין נוטלת טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ולברכה אני גרה בארהב והנני בהריון וצריכה ללדת אמי עברה לפני שש שנים את מחלת סרטן השד אבל לא ביצעה הקרנות רק נתנו לה את הטמוקסיפן שתיקח ל7 שנים אני מאוד רוצה רוצה שאמא שלי תהיה איתי בלידה אבל היא חוששת שאסור לה לטוס ושזה יגרום לה לקרישי דם האם זה נכון ?והאם אפשר לטוס ארוכות כמו לארהב ? תודה ואשמח לתשובה ...
לקריאה נוספת והעמקה
אני מבין מהשאלה שהיא עדיין לוקחת טמוקסיפן- במידה שלא, אין כלל בעיה. עם וללא קשר לטמוקסיפן הרבה אנשים לוקחים זריקה חד פעמית של מדלל דם בשם קלקסן. אני מניח שאם אימך תפנה לרופא המשפחה עם העניין הוא יעזור לה במרשם הנחוץ.