התייעצות לקראת נשירת שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, התחלתי טיפול כימותרפי ב-9/6 (טיפול טרום ניתוח), מקבלת AC אדריאה מיצין וציטוקסן ואח"כ אקבל טקסול+טיפול ביולוגי. השיער טרם נשר, אבל לפי מה שאמרו לי ינשור בודאות. אני מוכנה עם פאה. אשמח להתייעץ ולשאול מתי כדאי שאסתפר קצוץ ולחבוש כבר את הפאה? האם לעשות זאת כבר היום או בסמוך לטיפול הבא שיהיה ב- 24/6? האם יש מקרים בהם גם בטיפול כזה, לא תמיד השיער נושר ? תודה, אילנה
אילנה היקרה שלום, אני מקווה שנשות הפורום יענו לך מניסיונן. מצרפת לך קישור מהאתר של עמותת אחת מתשע בו מופיע המידע הרלוונטי שקשור לנשירת שיער. מקווה שהמידע יעזור, http://www.onein9.org.il/document/68129,7459,174.aspx אנה
מאחר ומאוד חם עם הפאה בקיץ עדיף להיאחז עד לדילול הסופי אני הסתובבתי עם כובע לקראת הסוף עד הקמצוץ האחרון מציץ בשוליים ואז גילחו לי . לא לוותר על שיערך מהר