דימום לאחר הפסקת מחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני שלוש שנים התגלה אצלי סרטן השד עברתי ניתוח וטיפולי הקרנות. מאז לוקחת טמוקסיפן ונכון להיום מקבלת אנסטראזול , שלוש שנים לא מקבלת מחזור חודשי וסובלת הגלי חום קשים. ביום שני השבוע לפתע החל דימום וזאת לאחר שלאחרונה אני עייפה מאוד ורוצה לישון כל הזמן. הדימום נמשך עד היום האם זוהי תופעה רגילה? האם יכול להיות שיש משהו ברחם?
לקריאה נוספת והעמקה
לא צריך להיות דמום. יש לבצע בדיקת הורמונים, בדיקת פאפ ובדיקת אולטרהסאונד ולשקול לבצע דגימת רירית הרחם לפי עובי הרירית ברחם.