סרטן השד טריפל נגטיב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 37 וביולי האחרון אובחנתי בסרטן השד מסוג טריפל נגטיב. הגידול היה בגודל 1.4 ולפני כשבוע עברתי ניתוח להסרתו ללא מעורבות של בלוטות בבית השחי שנתגלו נקיות. כעת אני ממתינה לשאיבת ביציות ולאחריהן אמורה להתחיל כימו. שאלתי היא באם היה גילוי מוקדם ללא מעורבות של בלוטות הלימפה האם חייב כימו? לא ניתן לבצע רק הקרנות? האם כיום ישנם טיפולים חדישים לסוג זה של סרטן ללא כימו והתופעןת הנלוות שלה? לתשובתכם אודה
דיקלה שלום, ראית את תשובתה של ד"ר בן דוד. בברכה, אנה
שלום, אני נמצאת באותה קטגוריה של קרצינומה טריפל נגטיב בשד, לאחר ניתוח להוצאת הגוש הממאיר ,טיפולי כימו והקרנות. ולאחר שנה וחצי אותו הדבר חזר לשד השני צריכה לעבור הכל מחדש. הוצע לי לעשות כימו טקסול+קרבופלטין אחרי הוצאת הגוש וקרינה תוך ניתוחית, אשמח לקבל עצה. האם ישנו טיפול אחר מתאים פחות אגרסיבי? תודה ליאורה
ממוענת אלייך