סרטן שד עם גרורות בעצמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשלושה חודשים נודע לי שיש לי סרטן שד עם גרורות. אני מקבלת תרופת מחקר וטיפול הורמונלי. שאלתי נוגעת לגרורות, האם כשאומרים החלמה זה אומר שהן נעלמות לגמרי? מה המשמעות לכך שיש גרורות? אשמח להתייחסותכם.
לקריאה נוספת והעמקה
מיכל היקרה שלום, על מנת לענות על השאלות, חשוב להבין את האבחנה שלך, איפה נמצאות הגרורות ומה הטיפול שאת מקבלת. להתייחס רק למילה "גרורות" יהיה לא מקצועי ולא ייתן לך את המענה לו את זקוקה. באם תרצי, תרחיבי אודות המחלה שלך ואשמח להפנות לאחד היועצים. בברכה, אנה