טמוקסיפן או לטרוזול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בת 54 ,3 שנים ללא מחזור. לאחר טיפולי כימו AC + TEXOL, כריתה חלקית ולפני הקרנות שנקבעו . רופא אחד המליץ אל תרופת לטרוזול כטיפול הורמונלי וזאת מאחר ואני כ-3 שנים לאחר הפסקת מחזור. רופאה אחרת ממליצה על טוקסיפן שלדעתה אוכל לקבל תקופה ממושכת יותר . אבקש לקבל דעתכם. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלומות, שתי התרופות הן אופציה טובה מאד יש קצת ייתרון ללטרוזול אבל הוא קטן. יש לקחת בחשבון את תופעות הלוואי האפשריות עבורך, וכדאי גם לנהל על זה דיון. קשה להגיד ככה מה עדיף בשבילך, מה גם שלא כתבת לנו מה המחלה שלך... אז תזרמי עם הרופאה שלך.... בהצלחה, מירב בןד דוד