סרומה באיזור המנותח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, סיימתי טיפול כימותרפי מזה מכבר ועתידה להתחיל הקרנות. סובלת מהצטברות נוזל בבית השחי למרות שעברו חודשים רבים לאחר הניתוח. האם מומלץ לשאוב? יש לציין שאני מרגישה מתח וכאבים באיזור הזרוע וכן רואה נפיחות קלילה. מה ניתן לעזור על מנת לסייע? האם זו לימפדמה (האצבעות וכף היד בכלליות לא נפוחות). תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב. הצטברות נוזל בחלל שנותר בבית השחי יכולה להמשך זמן רב. אנא פני למנתח שלך שיחליט באם יש מקום לדיקור וניקוז הנוזל. הוא גם יבדוק האם באמת מדובר בלימפאדמה. בברכה