נשירת שער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. עברתי טיפול כימותרפי ב-6 פעימות בלבד. לא התקרחתי. אני סובלת מנשירת שער שאינה מפסיקה. אני כבר חודשיים לאחר הטיפול, עוברת כרגע הקרנות והשער ממשיך לנשור. אין לי קרחות אבל השער דליל. מקבלת טמוקסיפן כבר חודשיים. האם יש קשר לתרופה? האם זה טבעי שהנשירה ממשיכה?
לקריאה נוספת והעמקה
יפה שלום, ככל הנראה דלילות השיער היא על רקע של הכימוטרפיה וייתכן שגם מהמתח הגופני והנפשי שבו את שרויה. אני מקווה שעם סיום הקרינה וחזרה לשיגרה, השיער יתחיל לצמוח מחדש בקצב אליו את רגילה!! חג שמח, מירב בן דוד