האם נגרם נזק למוח?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח כריתת שד ושיחזור. הניתוח ארך 4 שעות. אני בת 49. מיום הניתוח ועד היום עברו 10 ימים. לא הצלחתי להירדם אפילו לדקה בכל הימים האלה. ישנה בקושי רק בעזרת כדורי שינה. אין לי כאבים, מחשבות וכדומה ואפילו אם היו זה לא הגיוני שבן אדם לא עייף במשך 10 ימים. האם יתכן שההרדמה גרמה לי לנזק במוח ?
לקריאה נוספת והעמקה
מלי שלום לא נראה לי שנגרם נזק מוחי כלשהו. יותר סביר שקיים חוסר שקט פנימי עקב האבחון והטיפול. נראה לי שטכניקות מתחום הרפואה המשלימה- דמיון מודרך, ביופידבק- יכולים לעזור