סרטן השד והריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, במשפחה של בעלי יש היסטוריה של סרטן השד, אמו, סבתו ו-2 דודות שלו חלו בסרטן השד. במשפחה שלי אין היסטוריה כזו. האם יש סיכוי כלשהו לעובר שלנו לקבל את הגן של סרטן השד או לחלות? תודה
האם הם עשו בדיקה גנטית לבדוק עם יש להם מוטציה בגן brca 1 או 2? למיטב ידיעתי הגן הזה יכול לעבור גם דרך האבא. בכל אופן, אל תילחצי! הכי טוב שיהיה לך מידע כדי שתהיו מודעים לסיכונים ותהיו במעקב בעת הצורך. גם אם יש את הגן, זה לא הכרח שבת עתידית שלך תחלה. וגם אם כן- אחוזי הריפוי של סרטן שד (במיוחד למי שבמעקב עקב סיכון גבוה) הם סופר גבוהים. שיהיה לך הריון קל ותהני ממנו בלי לחץ מיותר!
שלום, אני מסכימה עם כל מה שרינה כתבה! מירב בן דוד