בעיות לאחר סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב 2004 עברתי סיפור של סרטן שד שלאחר מכן עברתי כריתת שכ, טיולי כימו והקרנות. לפני שנתיים וחצי עברתי בשד השני רק טיפולי קרינה כחודש. בין הזמ ים היו תופעות של כמו מחזור חודשי ליום אחד. עברתי בדיקות והכל היה בסדר. לפני מספר ימים קיבלתי מחזור חודשי מלא עם כל הכאבים שאישה. קבלת בזמן המחזור. כולל דימוםמלא של מחזור נורמלי. שאלתי היא האם זה טיבעי? גילי הוא 53. אני כעת מחוץ למדינה וחוששת מאוד מהשפעות מאוחרות יותר.
יש צורך בברור מלא כולל בדיקת הורמונים בכדי לברר באם ההשחלות שלך עדיין מתפקדות. כמו כן יש צורך לבצע בדיקת אולטרהסאונד לבדיקת רירית הרחם והשחלות ולשקול לבצע בדיקת פאפ ודגימת רירית הרחם