כאבים קשים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אודה לתשובת רופא: הנני חולת סרטן שד עם גרורות בעצמות זה 9 שנים. קבלתי כל הזמן טיפולים כימותרפים. לפני שנה נעשה חןופש חצי שנה ללא טיפול. וזה כ 3 חודשים הנני מקבלת פמרה. מזה כשבועים יש לי כאבים חזקים שמתגברים בכתפים וביד שמאל כאבים מאוד חזקים שגורמים כמעט לחוסר תפקוד ביד שמאל. מקבלת כמויות של מורפיום. רוצה לציין שיש לי ניוון צוארי ידוע, אורתופד לא מצא במה יוכל לעזור. מה עלי לעשות כדי להקל על היד והכתפים? תודה רבה
לפונה שלום אופי פנייתך הוא מעבר ליעוץ באינטרנט. במידה שלא עברת MRI של עמ"ש צווארי ואולי גם של הכתף- קשה להבין מה מקור הכאב האם אונקולוגי או אורטופדי. בכל מקרה יעוץ לגבי מצבך יכול להעשות רק איתך ובדיקות שעברת