כאבים לאחר הסרת גידול מסוג קרצינומה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאימי הסירו גידול מסוג קקרצינומה בגודל מילימטר אחד לפניי חודשיים וקצת, כל הקוטר שהורידו ליתר ביטחון היה 3 ס.3 ס"מ ואת בלוטת הזקיף. טרם התחלנו הקרנות או טיפול כלשהו והיא עדיין חווה כאבים מאד מאד חזקים בשד. הייתי שמחה לדעת האם זה נורמאלי או שצריך לבצוע בדיקות כל שהן?האם רשלנות בניתוחים מסוג זה היא שכיחה ויש לקחת אותה בחשבון? תודה רבה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום. כאבים שנמשכים חודשיים לאחר ניתוח הם היוצא מהכלל ולא הכלל אך יכולים לקרות. אני מציע לך לפנות למנתח ולוודא שאין בעיה הגורמת לכאב. בברכה