השמנה בעקבות טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חליתי 2012 בסרטן שד ובלוטות הלימפה. היום אני לאחר הטיפולים הכימותרפיים ו-25 הקרנות מאוד קשות. בשיחה עם האונקולוג נמסר לי שיש מצב שאני יעלה במשקל, התגובה הראשונה הייתה בכי נורא כי בשלבי הטיפולים הכימותרפיים התחלתי להשמין מהסטרואידים, מהקורטיזון ובנוסף הפסקתי לעשן איך שנודע לי מצבי הבריאותי. עליתי כ-20 ק"ג ! היום לאחר שימוש בטמוקסיפן כ- חצי שנה ועוד לפני 4.5 שנים החלטתי ללכת לתזונה הוליסטית. שבוע ראשון ירדתי 2.200 ק"ג וכך כל שבוע 1.5 ק"ג וכו'. אז בנות מתברר שאם עושים דיאטה חד משמעי יורדים במשקל. (בהתחלה היה לי די נוח להזמין ולהגיד שהכדור אשם ,לדעתי אנחנו בוחרות) חד משמעי !! רק תזונה נכונה ויורדים במשקל.
יהודית היקרה שלום, תודה ששיתפת אותנו באינפורמציה חשובה זו. בהצלחה בהמשך הירידה במשקל. בברכה, אנה