פרופיל הורמונאלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 42,לאחר טיפול כימו, הקרנות ומטופלת בטמוקסי. בבדיקה גניקו' שעברתי השבוע אובחנתי עם רירית דקה מאד ושחלות כמעט ללא זקיקים. מה הסיכוי שיחזור המחזור? האם יש צורך להחליף לתרופה מסוג י ארמוטראז'? נ.ב.בבדיקת צפיפות עצם אובחנה נטיה לירידה במסת העצם-האם כדאי להמשיך לקחת את התרופה?
לקריאה נוספת והעמקה
מ יקרה, קשה להגיד מה הסיכוי שהוסת תשוב. בסך הכל סיכוי נמוך. החלפה למעכביארומטז נשמעצת הגיונית אבל- אם הוסת תשוב- הם לא יעילים!! טמוקסיפן להמשיך כעת, ובהחלט יש לשקול טיפול לירידה במצפיפות העצם.