בדיקות גנטיות מורחבות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חליתי בסרטן השד, עברתי כריתת שמאל, כימו, הקרנות וכיום מטופלת בטמוקסיפן. האם עלי לבצע בדיקות גנטיות מורחבות (לא נשאית brca1/2)? יש סיפור משפחתי מהצד של האבא(דודות שגילו בגיל 40 ו50)
לקריאה נוספת והעמקה
מ יקרה, באיזה גיל חלית? אלה בדיקות יקרות, שלא תמיד נותנות לנו מידע נוסף, אבל בהחלט יכולות להוריד את רמת הלחץ. להחלטתך....
ואת צריכה לשאול את עצמך: האם זה ישנה את הטיפול שלי? האם אלך להסרת שני שדיים? מה מצב הפריות שלי כעת.... התשובה נכונה רק לך באופן אישי, ותוליה בכל כך הרבה גורמים... כדאי לשבת על זה עם מישהו. בהצלחה...