תופעות לוואי אחרי טיפוליי כימו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני נמצאת שבוע אחרי טיפול אחרון בטקסול + הרצפטין ומזה כ-4 ימים סובלת מכאבי רגליים חזקים ההרגשה היא כאילו כל שרירי הרגליים תפוסים אחרי הליכה או ריצה יש לציין שלאורך כל הטיפול שכלל 4 טיפולי AC ו12 טיפולי טיקסול + הרצפטין למעט חולשה כמעט ולא היו לי תופעות לוואי האם כאב הרגליים הוא סמן להצטברות חומרי הטיפול בגוף? אודה על תשובתכם ובנוסף האם אפשר לקחת אקמול או כל כדור משכח כאב להקלה על התופעה תודה וברכת שנה טובה
שלום לך אורה קודם כל מאחלת לך רפואה שלמה. לגבי כאבים ברגליים ייתכן וזה מהטקסול, שמעתי על תופעות כאלה מחולות שפגשתי במחלקה האונקולוגית.
אורה שלום, בהחלט ייתכן שמדובר בטקסול ומנאורופתיה - פגיעה בעצבים מהתרופה. אפשר לקחת כל כדור שתרצי נגד כאבים. בהצלחה, מירב בן דוד