הריון לאחר חזרת מחלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בת זוגתי חלתה לפני כשנה בסרטן שד טריפל נגטיב. לאחר מה שנראה כהחלמה הוא נחת עלינו תוך פחות משנה בהפוכה עם גרורות באגן ונגיעות בכבד ובריאות. שאלתי - אנחנו בהתחלה של הגרורתיות אבל תכננו להתחיל בתהליך הריון. מה המשמעויות מבחינתנו - אני מניח שהריון לא אופציה- מה לגבי פונדקאות וכדומה? תודה
שלום יניב, אני מצטערת לשמוע שאתם נמצאים במסע הכל-כך לא פשוט הזה.השאלה שאתה שואל זו שאלה מאד מורכבת ודורשת שיחה מעמיקה עם האונקולוג של אשתך על המשמעות והשלכות של החזרת מחלה. בהצלחה ד"ר שני פאלוך-שמעון
עם זאת, בכל זאת מעניין אותי כרגע בשלב הגישוש להבין מול מה אנחנו נמצאים מה האופציות במצב כזה, האם ישנה הפנייה למקור טוב ואמין להבין כיצד ניגשים לתהליך וכדומה. המטרה היא לא לקבל החלטות בשלב זה אלא "לשים את כל הקלפים על השולחן". תודה מראש, יניב