תופעת לוואי לטמוקסיפין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני בת 48 ,חולת סרטן השד (שמאל), לאחר כימוטרפיה, מקבלת הרצפטין וכדור טומוקסיפן מ- 5.9.2010 . בימים האחרונים אני חשה שקיים ערפול בעין שמאל. בעלון לתרופה מצויין שקיים חשש לאיבוד ראיה בתופעת לוואי לתרופה. האם זה מצב זמני , האם הנושא מדאיג, האם יש חלופות לתרופה (בנוסף, יש לי הזעות וגלי חום). מבקשת התייחסות דחופה
הדס שלום, הטמוקסיפן יכול לעשות מספר דברים שקשורים לראיה. למשל- הוא יכול לגרום לקטרקט עם הזמן. מה שיותר מטריד, זה איבוד ראיה פתאומי. לא ברור מהודעתך אם זה מה שקרה- או ערפול ראיה בלבד. בכל מקרה, הייתי שולחת אותך לבדיקת רופא עיניים, בהקדם, נניח- מחר, ומוודאה שהוא יודע שאת נוטלת טמוקסיפן. אם יש קטרקט, או ממצא אחר- כדאי להיפגש עם האונקולוגית המטפלת ולשקול החלפה של הטיפול לתרופה אחרת. בהצלחה, מירב בן דוד