כאבי רגלים ונימול בשתי הידים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, סיימתי בדצמבר טיפול כימי אחרון AC*4 . לפני חודשיים עברתי כריתת שדים + שיחזור סיליקון. כעת אני מרגישה טוב למעט עייפות ובעיקר כאבי רגלים + כרבים בשרירי הרגלים , במיוחד אחרי קימה ממצב ישיבה או הליכה ממושכת יותר. כמו כן לאחרונה אני חשה נימול בשתי הידים בעת שכיבה. (אני מתעוררת מספר פעמים בכל לילה עקב תופעה זאת. האם יש קשר בין התופעות לטיפולים שעברתי? מה ניתן לעשות כדי למנען?
AC אינו גורם לנימול או כאבי שרירים ורגליים. האם את לוקחת תרופות אחרות כגון טמוקסיפן או ארימידקס?
הי רות, שווה לבדוק חוסר בויטמין B12. זו אפשרות אחת שכדאי לנטרל, אשר עלולה לגרום לנימול ולהירדמות.