סרטן גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
םרטן גרורתי: נמצא אצלי םרטן בשד שלח גרורות לכבד מה ידוע על טיפול משולב של:הרצפטין+ארמידקס ברצוני לצין שזה טיפול חדשני. בתודה R
לR שלום, ארימידקס הוא טיפול טוב בתנאי שהפרמטרים לטיפול מתאימים, וכן שהגרורות בכבד הן קטנות. הרצפטין גם הוא טיפול טוב אצל חולות עם ביטוי יתר של HER2, בדרך כלל ניתן בשילוב עם טיפול כימי. לגבי השילוב של ארימידקס עם הרצפטין, זוהי אופציה מחקרית, המחקר הקים כעת בארץ בודק מתן ארימידקס עם הרצפטין לעומת ארימידקס לבד. ההשערה היא שהשילוב טוב יותר מארימידקס לבד. לגבי המקרה הפרטני שלך אין באפשרותי ליעץ במסגרת הפורום דרושים פרטים רבים נוספים. בברכה ד"ר בן-ברוך