בדיקת CEA
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעקבות גוש בשד שמאל עברתי כריתה דו צדדית + בלוטות + שחזור ולאחר מכן טיפול כימי AC->T. סיימתי את הטיפול הכימי לפני חודש וחצי ובבדיקת דם שבצעתי השבוע חזרה התוצאה CEA = 4. נתונים נוספים שאולי רלוונטיים: אני לא מעשנת, נשאית גנטית BRCA1, בלוטת הזקיף היתה נגועה אך יתר הבלוטות נקיות, במהלך הטיפול הכימי עברתי ניתוח פיסורה, יתר הבדיקות שבצעתי (CA-125, CA-15-3, CA-19-9) תקינות למעט בדיקת הכולסטרול (cholesterol = 256, cholesterol LDL calc = 164) מה המשמעות של חריגה מטווח הנורמה בבדיקת CEA ? תודה.
עליה של CEAהיא לא ספציפי אפילו עלי של CA125 או CA15.3 גם לא בגל זה האירגון בינלאומי של אונקולוגים לא ממליף לקיחת של MARKERS אם אין חשש של פעילות המחלה