סרטן השד וחוסר B12
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנני בת 40 באפריל שנה זו גיליתי גוש שהתגלה כממאיר .מאז עברתי למפקטומי וטיפולים של 4 AC ו4 טקסול כיום אני מטופלת בהרצפטין בשל HER 2+3 גודלו של הגוש היה 1.1 ס"מ ולמרות זאת היו 3 בלוטות נגועות האם יש קשר בין הסרטן והתפשטותו לבין חוסר B12 בשנים שקדמו למחלה. ערכי B12 היו בגבול התחתון.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אף אחד לא נולד עם בדיקות דם מושלמות אם היית אומרת שיש בעיה עם תאי הדם הלבנים אולי כי תאי הדם הלבנים הם בין אלו האחראים על מערכת החיסון B12 - ממש לא חושבת כל טוב בברכה ריקי
לשואלת שלום רב אינני מכיר קשר כזה בברכת החלמה ד"ר משה כרמון