זולדקס שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי בת 45 לאחר כימו מוגדרת כפוסטמנופאוזלית לפי בדיקת תפקודי שחלה אחרונים, הגניקולוג אומר שזה לא קבוע ומחזור יכול להופיע בעתיד. מועמדת לטומוקסיפן ואחרי שנתיים ארימידקס המחזור הופסק כנראה ע"י הכימו. האם צריכה גם לקבל זריקות זולדקס? תודה.
מן שלום - אני לא ממליץ על זולדקס בגיל כזה עם הפסקה- אפילו זמני- של מחזורים. טמוקסיפן בלבד הטיפול המקובל. ערב טוב.
לפני כחצי שנה יצא לי גוש בשד שהיה נעלם וחוזר. לפני חודש וחצי הוא יצא שוב והפעם גם התחיל לכאוב ויצר זיהום בשד,בעקבות זאת עברתי ניתוח להסרת הזיהום ולקחו לי ביופסיה(עדיין לא קיבלתי את התשובה לביופסיה). לפני כשבוע יצא לי שוב גולה בחזה שהתחילה לכאוב והשד התנפח ונהיה אדום. האם זה יכול להיות סרטן השד?(אני גם אישה שסובלת מסכרת!