arimedex
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 52 ואובחנתי לפני שנה כסובלת מםרטן השד. היה לי גידול גדול (3.5 ס"ם) , 10 בלוטות לימפה נגועות, er+++, pr+++ ו her2 חיובי בפיש. עברתי כריתה חלקית של השד, הוצאת בלוטות הלימפה, כימוטרפיה(ac + taxol dose dense 8 treatments with Neupogen ),הקרנות 33(כולל 8 בוסטר). מ 09/04 אני מקבלת טומוקסיפן. בביקורת אחרונה האונקולוגית שלי המליצה על ארימידקס, לא בגלל הישנות המחלה אלא בגלל כל גורמי הסיכון הקיימים. הבעיה היא שקופ"ח מכבי לא משתתפת במימון ארימדקס במקרה שלי. מה ניתן לעשות בקשר לכך? תודה ג'ני.
שלום ג'ני, עו"ד רקפת אנוך - סמנכל"ית העמותה של אחת מתשע היא גם רכזת שמירה והגנה על זכויות החולה. היא תשמח לעזור לך ככל יכולתה. ניתן לפנו אליה בטלפון 03-6021717 שלוחה 201. בברכה, צוות אחת מתשע