שאלה דחופה לרופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנה התגלה אצלי סרטן שד עם גרורות בעצמות, עברתי כימוטרפיה+ ארדיה ,ומיזה כשלושה חודשים מקבלת זולדקס+טמוקסיפן+ארדיה.(לא עברתי ניתוח כריתה). מאחר ובמיפוי האחרון נמצאו מוקדים חדשים הוחלט להחליף לי את הטיפול , כנראה לארימידקס במקום הטמוקסי, האם זו לא "אותה גברת בשינוי אדרת" ? דובר גם על סידרה נוספת של כימוטרפיה ,אך אינני מוכנה לכך נפשית כרגע. מה המלצתך לנוכך הנסיבות ?(יש לציין שאני בת 30).
שלום רב, שאלתך נשלחה ליועצת הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
ארימידקס פועל במנגנון שונה מטמוקסי ומקובל להחליף אליו (או לתרופות אחרות מהקבוצה הזו) כשיש התקדמות מחלה תוך טיפול בטמוקסי, כך שהטיפול נראה לי הגיוני.