תוצאות ביופסיה ...........

דיון מתוך פורום  סרטן השד

17/12/2019 | 20:26 | מאת: מודאגת

תוצאות ביופסיה שד ימין Breast core biopsies showing fragment of papillary lesion. Myoepithelial markers(p40 and calponin) and ck5/6 were steongly positive. Er shows heterogenous pattern. In addition,a few ducts showing usual ductal hyperplasia הערה: החומר שנשלח אינו מייצג את כל הנגע לכן לאבחנה סופית מומלצת ביופסיה כירורגית שד שמאל: Breast core biopsies features, may be compatible with columnar cellchang. הערות לדגימה : Com

לקריאה נוספת והעמקה
17/12/2019 | 21:16 | מאת: ביופסיה

תיקון.......שד שמאל Breast core biopsies showing features ,may be compatible with complex fibroadenoma including arcas of sclerosing adenosis,apocrine metaplasia and columnar cell change

17/12/2019 | 23:09 | מאת: אייה

עוד שאלה אני עם שתלי סליקון בחזה 4 שנים השאלה שלי שאין סיכון לעשות ניתוח להוצאת הגוש עם השתלים .. ועוד משהו יש לי הפרשות ירוקות בלחיצה על הפטמות בשני השדיים עשיתי תרבית והתוצאה שזה חיידק מסוג auseos משהו כזה מה שכן הרופאה נתנה לי תרופה למשך 10 ימים אחרי זה נסיתי ללחוץ עוד פעם ועדיין יש הפרשות ירוקות בשני השדיים ובכל זאת הרופאה נתנה לי עוד תרופה למשך 10 ימים ואחרי זה גם המשיכו ההפרשות,, מה זה יכןל להיות ממה ..

הי, כתבת מספר שאלות וכל פעם חתמת בשם אחר כך שהתקשיתי להבין מה קשור ומה לא. לגבי הביופסיה מימין -שאת תשובתה ציטטת כאן - מומלץ להוציא את כל הממצא (גוש כנראה) בניתוח - רק כדי להוציא את הכל בשלמותו ולא להסתפק בביופסיה שדגמה חלק מסוים ממנו... לפעמים בסוג כזה של ממצאים יש בסוף סיווג - ב50% מהמקרים - של תאים טרום סרטניים. משמאל נשמע לי למעקב. אבל קשה להגיד תשובה סופית ולהתחייב בלי לבדוק אותך קודם. את מוזמנת למרפאתי או ללכת לכירורגית שד אחרת. בריאות שלמה!

הי איה, לפעמים יש מצב כמו שאת מתארת עם הפרשה מהשדיים - ולדעתי מדובר בחיידק שכיח אבל לא נמצא אצל כל האנשים. לכן טופלת באנטיביוטיקה. זה יכול להכחיד את החיידק אבל לא בהכרח מפסיק את ההפרשות... אם ההפרשה אינה דמית אין צורך לדאוג אבל נשמע שזו היתה הסיבה לביופסיה מימין? שוב- יש להבדק עי כירורג/ית שד ולקבל הסבר מתאים לך עם האפשרות לרופאה לבדוק אותך ולהבין במה מדובר ולך לשאול שאלות. בריאות שלמה!

מנהל פורום סרטן השד