הנזק המצטבר בבדיקת ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי 6 שנים מגילוי dcis בשד ימין. כימותרפיה, הקרנות וכריתה מלאה של השד (ימין). נדרשת לבצע בדיקת ממוגרפיה כל שנה. בממוגרפיה יש קרינה חזקה, האם ניתן לשנות מינון ל כל 3 שנים? חוששת מאוד מנזקי הקרינה...
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב, הקרינה בממוגרפיה אינה מרובה כפי שאת מניחה. בנוסף, אין הוכחות מוצקות כי ביצוע ממוגרפיה מעלה את הסיכוי להתפתחות סרטן השד. מאידך, עצם זה שחלית מעלה את הסיכון להתפתחות מחלה בצד השני ובסיטואציה זו מומלץ לבצע ממוגרפיה פעם בשנה. גילוי מוקדם הוא מאד חשוב. בבריאות, דינה