סרטן שד גרורתי והתעמלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש פעילות גופנית שכדאי לא לעשות? מדובר בגרורות בעצמות וכאבים עזים בגב ובירך. המטופלת לאחר מנפואזה מקבלת ריבוציקליב ולטרוזול ונאמר לה להתאמן. התאמנה כל חייה ועד לפני חודשיים לא היו סימפטומים והיתה בכושר שיא. . האם לעבוד על מסת שריר זה בסדר? האם רק הליכות? ממה להזהר? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
לעבוד על שרירים זה בסדר, אבל ממה להיזהר כדאי להתייעץ עם אורטופד / אורטופד אונקולוג. צריך לראות בבדיקות הדמיה איפה יש גרורות, אם יש חשש משבר באזורים מסוימים בגלל הפעלת עומס מוגזם וכד'. שחיה בעקרון פחות מעמיסה על עצמות ומפרקים, ואמורה להיות יותר בטוחה.