כאבים ברגליים וטמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 31, שנתיים לאחר למפקטומי. טופלתי בהקרנות וכמעט שנתיים מטופלת בטמוקסיפן ודקפפטיל. בחודשים האחרונים התחלתי להרגיש כאבים וחולשה בשוקיים ובברכיים. לא לאחר מאמץ, הכאבים מתחילים איך שאני קמה בבוקר. האם יש קשר לטמוקסיפן או לדקפפטיל?
הי, לא סביר שאחרי שנתיים של טיפול יופיעו פתאום תופעות חדשות שקשורות אליו בלי ששינית את סוג התרופה (או היצרן). יכולות להיות סיבות אחרות לחולשה ברגליים וקצת קשה להתרשם מהתיאור באיזה סוג של חולשה מדובר. הייתי מתחילה בבדיקות דם כלליות, כולל בלוטת תריס, רמות B12 וכו'. אם הכל תקין, כדאי להגיע לרופא שיבדוק אם יש סימנים לבעיה נוירולוגית או שזה משהו בשרירים, או בכלל לא קשור.